لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نمونه کار وبیون

وبیون در زمینه طراحی و دیزاین وب سایت، تولید محتوا، مدیریت و سئو وب سایت ها فعالیت دارد و قصد داریم برخی از وب سایت هایی که افتخار همکاری با آن ها را داشته ایم معرفی کنیم تا در صورت تمایل به آن ها سری بزنید. هدف ما این نیست که تعداد زیادی پروژه دست بگیریم تا به سابقه کارمان اضافه کنیم یا درآمد بیشتری داشته باشیم. بلکه تمایل داریم پروژه کمتری بر عهده بگیریم تا خروجی خوبی را خدمت مشتریان عزیز ارائه بدیم.

در ادامه وب سایت هایی را که در بخشی از آن ها دست داشتیم را معرفی می کنیم. اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که برخی از وب سایت هایی که طراحی کرده ایم، پس از طراحی به کارفرما سپرده شده و دیگر در اداره آن ها نقشی نداریم.

شهر بورس

شهر بورس

وب سایت شهر بورس یکی از وب سایت های خبری است که در زمینه اخبار اقتصادی به خصوص بورسی فعالیت دارد و اخبار ارزهای دیجیتال، دلار، سکه و طلا، خودرو و … را نیز پوشش می دهد. با کارشناسان اقتصادی کشور مصاحبه کرده و سعی در رساندن صدای مردم به گوش مسئولین را دارند.

وظیفه ما پشتیبانی و دیزاین برخی قسمت های وب سایت در صورت نیاز است.

راما استایل

راما استایل

راما استایل یک فروشگاه اینترنتی لباس و پوشاک زنانه است که قبلا در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت داشته، سپس تصمیم به داشتن یک وب سایت گرفته است.

وظیفه وبیون طراحی و دیزاین این وب سایت بوده است و در صورت نیاز اقدام به تغیرات ظاهری وب سایت می کند.

پیش گشایش

پیش گشایش

پیش‌گشایش تلاشی است صادقانه و مستقل از سوی گروهی از «کارشناس–خبرنگاران» کارآزموده اقتصادی و بازارسرمایه برای بهبود تصمیمات اقتصادی سهام‌داران به‌ویژه حقیقی‌ها تا به‌موقع و بر اساس مستندات قابل اعتماد اقدام کنند.

وظیفه ما طراحی و اعمال تغییرات بر روی ظاهر وب سایت است.

آشپزآلات

آشپزآلات

وب سایت آشپزآلات یک فروشگاه اینترنتی است که در زمینه فروش لوازم آشپزخانه صنعتی، کافی شاپ و فست فود فعالیت دارد. در این وب سایت علاوه بر محصولات فروشگاه مقاله های آموزش و کاربردی را به مخاطبان خود ارائه می دهد.

وبیون وظیفه مدیریت، سئو و تولید محتوای این وب سایت را بر عهده دارد.

کارنت الکتریک

کارنت الکتریک یک دفتر فنی مهندسی در زمینه تابلو برق است که دارای یک دفتر و یک کارگاه می باشد. این وب سایت به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و در زمینه اطلاعات برقی مقاله خواهد گذاشت.

وظیفه ما طراحی 0 تا 100 و همچنین پشتیبانی دیزاین وب سایت می باشد.

آواپلاس

رسانه آواپلاس یکی از رسانه های دالنود و معرفی موزیک و تنظیم کنندگان مطرح ایرانی است که با هدف فرهنگ سازی حمایت از تولید کنندگان و صاحب اثران کار خود را شروع کرده است. یکی از مزیت های این وب سایت تشویق مخاطبان به گوش دادن هر آهنگ در پلتفرم هایی نظیر اسپاتیفای و یوتیوب است تا علاوه بر لذا بردن از موسیقی، از صاحب اثر هم حمایت کرده باشند.